Pachet „Enterprise”

Prima pagina » Pachet „Enterprise”

Ce include pachetul Enterprise: 

  • Creearea unui website de prezentare, cu magazin online inclus:

- Un website pe o platforma de dedicata ce include magazin online si website de prezentare integrat. De asemenea asiguram compatibilitate de 100% pentru toate modulele website-ului si un design unic, adaptat la nevoile clientului si ce doreste acesta sa vanda si sa prezinte. 

- Ca sa enumeram cateva dintre faciltiatile pe care le poate avea un magazin online construit de noi: Plati online cu integrare Google Pay si Apple Pay, selectare data si ora de livrare, produse customizabile (ex: adaugare text pe un tricou), valori nutritionale si alergeni (incluse pe pagina produslui, in cazul in care clientul are o activitate HORECA), precomanda produse, editare foto produse astfel incat toate sa respecte un standard de fundal, generare factura automata, panou de administrare usor de inteles. 

  • Mentenanta dedicata 24/7

- Asiguram mentenanta serviciilor oferite 24/7 atat telefonic, cat si prin e-mail, indiferent de ora. Ne adaptam programul dupa programul clientului. De exemplu, daca la 3 dimineata un serviciu oferit de noi are o problema tehnica (ex: website-ul are dificultati tehnice de orice natura) ne puteti suna la numarul dedicat clientilor si vom remedia problema atunci, fara a impune un program fix. 

- De asemenea, din respect pentru clientii nostrii, daca noi suntem singura alternativa, oferim si suport tehnic, in limita cunostintelor, pentru serviciile pe care nu le oferim noi (ex: imprimante, calculatoare, servere, retelistica). Daca este necesar, putem oferi si deplasare la sediul/punctul de lucru al clientului pentru a efectua mentenanta fizic, dar trebuie sa se tina cont de durata deplasarii, noi avand echipe tehnice in judetul Timis si judetul Gorj, deplasandu-se cea mai apropiata de punctul de lucru unde este necesara interventia.

  • Creeare si administrare Social-Media

- Pentru a ne asigura ca aveti o vizibilitate online vom creea si vom administra retelele sociale pe toate platformele relevante din Romania. Asiguram interactiunea cu clientii, postari zilnice, editare foto-video, sedinte foto, raportarea problemelor primite de la clienti, solutionarea in cel mai scurt timp posibil. 

- Numarul retelor sociale este nelimitat, in cadrul pachetului 'Enterprise'. Administram tot.  
  • Administrarea website-ului si actualizari 

- Ne asiguram mereu ca solutiile oferite de noi raman de actualitate si beneficiaza de cele mai noi imbunatatiri. Facem o mentenanta periodic la website-urile noastre, inafara programului de lucru al clientului pentru a nu-i periclita activitatea sau cand acesta doreste sa facem express la o anumita ora, intr-o anumita zi. Toate actualizarile sunt GRATUITE, nu percepem taxa suplimentara pentru astfel de servicii. 

  •  Design personalizat

- Toate website-urile noastre au un design unic, creeat special pentru client, in functie de preferintele acestuia, fiind-ui prezentate fazele proiectului in avans, inainte de a proceda la publicarea website-ului, astfel incat el sa aiba un control deplin la modificari si preferinte de design sau structura.

  • Aplicatia de mobil pentru website-ul dumneavoastra

- Realizam special o aplicatie de telefon, atat pentru Android cat si pentru iOS, dedicata magazinului online si website-ului. 

- Aplicatia va fi publicata in ambele magazine online si va fi complet integrata, astfel incat sa nu se simta nici o diferenta in utlizarea si administrarea acesteia, comenzile fiind preluate in acelasi mod cu cele de pe website.

  • Aplicatie dedicata pentru management

- Oferim o aplicatie dedicata pentru management, astfel incat sa puteti urmari intreaga activitate, incasari, reclamatii, sugestii, activitatea angajatilor si toate facilitatile extra pe care le are platforma.

  • Integrare software extern

- Oferim suport pentru integrarea cu software-urile externe, precum cele de marcaj, dar si pentru integrari precum: printarea automata a comenzilor la imprimantele de sectie, printarea pe imprimanta termica. Noi punem la dispozitie si integram API-ul dezolvatorului programului in website-ul nostru si in interfata de comenzi, fara a ingreuna structura site-ului, astfel incat sa reducem cat de mult nevoie de mai mult personal pentru procesarea comenzilor. 

Cat costa pechetul Enterprise: 

  •  Pachetul starter are un cost aproximativ de 4500 de lei la achizitie, si un pret de 1750 de lei/luna - mentenanta si administrare.

- De ce spunem aproximativ? Costul website-ului variaza adesea de preferintele clientului. Ce putem sa va spunem clar, in jurul acestui cost se va creea pretul. Acesta poate fi mai mic sau mai mare, in functie de optiunile extra pe care le doreste clientul.

- Pentru ca dorim sa oferim o transparenta totala, va facem public fiecare cost al website-ului dumneavoastra, pana la cel mai mic detaliu. Spre exemplu, un website care costa 4500 de lei va include (cu aproximatie): un cost al uneltelor necesare, gazduirii, modulelor necesare de aproximativ 3200 de lei. Asadar, manopera noastra in aces caz este de 1300 de lei, care de altfel este si "profitul" nostru

- De ce facem acest cost public atat aici, cat si in fata clientului? Deoarece ne dorim o transparenta totala fata de clientii nostrii, bazandu-ne pe relatii long-term, astfel incat ambele parti sa aiba de castigat, atat noi, avand un client cu care colaboram pe termen lung, cat si clientul nostru, care va avea un cost redus, justificat si bine stabilit de la inceput. 

Scroll to Top